Codens.fi

Blogi koodaamisesta!

Menu
  • Tietoa sivustosta
Menu

Mikä on Clutch ja miksi se on tärkeä yrityksellesi?

Posted on kesäkuu 22, 2021kesäkuu 22, 2021 by admin

    Haluatko arvioida yhteistyön laatua teknologiakumppanin tai palveluntarjoajan kanssa? Tai ehkä teet taustaselvitystä mahdollisista toimittajista ja tarvitset luotettavaa, ensikäden tietoa?

    Kummassakin tapauksessa Clutch voi olla avuksi. Clutch on verkkoalusta, joka kerää asiakkaiden suosituksia, tapaustutkimuksia ja toimialatietoja auttaakseen aktiivisia ostajia valitsemaan itselleen parhaan mahdollisen yrityksen tai ratkaisun. Kokoamalla kaikki nämä resurssit yhteen paikkaan Clutchin avulla asiakkaat pääsevät markkinointimelun läpi suoraan asiaan ja löytävät relevanttia tietoa todellisista projekteista.

    Tämä on tehokas alusta sekä erilaisiin yritystoimintaan liittyvien palvelujen käyttäjille että tarjoajille – erityisesti palveluntarjoajille, jotka ovat tietoisia positiivisen asiakaspalautteen saamisen hyödyistä.

    Miksi Clutch-arvostelut ovat niin arvokkaita sekä käyttäjille että palveluntarjoajille?

    Syitä käyttää Clutchia

    Miksi sinun on asiakkaana hyvä jättää arvostelu?

    1. Se rakentaa tietopohjaa
      Jakamalla henkilökohtaisia kokemuksiasi yhteistyöstä eri yritysten kanssa autat rakentamaan tietopohjaa alasta. Tätä puolestaan voivat hyödyntää myös nämä yritykset, jotta ne tietävät, missä ja miten he voivat parantaa heikkoja kohtiaan ja päihittää kilpailijansa.
    2. Se auttaa muita
      Arvostelusi auttavat myös muita ostajia tekemään tietoon perustuvia päätöksiä valitessaan mahdollisia kumppaneita. Mielipiteesi piirtää luotettavan kuvan siitä, miltä kyseinen kumppanuus ja yhteistyö voi näyttää heidän kannaltaan.
    3. Se edistää myönteistä yrityskuvaa
      Kun välität tarpeeksi jättäessäsi arvion kumppanistasi tai toimittajastasi, osoitat suurta sitoutumista yhteistyöhön, mikä voi olla tärkeää nykyisille ja muille potentiaalisille toimittajillesi. Sitoutumisesi on osoitus siitä, miten saatat käyttäytyä kumppanina.

    Ja miksi palveluntarjoajat tarvitsevat Clutchin arvosteluja?

    1. Näkyvyyden parantamiseksi
      Clutch-arvostelut auttavat palveluntarjoajia parantamaan verkkonäkyvyyttään:Clutchin yritysprofiilit linkittävät yritysten verkkosivuille, ja potentiaaliset asiakkaat voivat löytää arvostelut orgaanisesti hakukoneiden tuloksissa.
    2. Luottamuksen rakentaminen
      Clutchissa esiintymällä palveluntarjoajat osoittavat mahdollisille ostajille olevansa luotettavia myyjiä. Sen sijaan, että he puhuisivat vain itsestään, he antavat yhteistyökumppaneidensa puhua – mikä on paljon luotettavampi tietolähde kaikille, jotka saattavat olla kiinnostuneita yhteistyöstä uuden teknologiakumppanin kanssa.
    3. Läpinäkyvyys
      Clutch auttaa toimittajaa rakentamaan myönteistä kuvaa muiden alan yritysten keskuudessa – avoimena organisaationa, joka on avoin ottamaan vastaan kritiikkiä. Jokaista palautetta voidaan käyttää heikoimpien ominaisuuksien laadun parantamiseen ja myös erottuvien vahvuuksien vahvistamiseen.

    Kun pidät tämän mielessäsi, saatat saada sen vaikutelman, että Clutch-arvostelun jättäminen on monimutkainen prosessi, mutta se on itse asiassa melko yksinkertainen, intuitiivinen ja turvallinen.

    Miten siis jätät Clutch-arvostelun?

    Clutch how to leave a review

    Voit jättää arvostelun kahdella tavalla:

    1. Varaa puhelinsoitto sinulle sopivana ajankohtana
      1. Tämä on paras vaihtoehto monimutkaisemmille projekteille (yli 25 000 dollaria).
      2. Voit varata puhelun Clutchin aikataulutustyökalun kautta. Jos haluamasi aikaväli ei ole näkyvissä, kokeile laajennettujen aukioloaikojen kalenteria.
      3. Haastattelu tehdään englanniksi, ja se kestää noin 15 minuuttia.
    2. Kirjaudu Clutch.co-sivustolle LinkedInin avulla
      1. Tämä on parempi vaihtoehto suhteellisen yksinkertaisille projekteille (alle 25 000 dollaria) tai jos et tunne itsesi varmaksi puhuessasi englantia. Sähköpostiosoitettasi ja henkilökuvaasi ei jaeta julkisesti sivustolla.
      2. Voit aloittaa kirjautumisen tästä.
      3. Valitse kumppanisi yritys ja heidän tarjoamiensa palvelujen luokka.
      4. Täytä arvostelulomake ja lähetä se sitten.

    Molemmat vaihtoehdot ovat käytettävissä täällä: Jätä arvostelu | Clutch.co. Riippumatta siitä, miten valitset arvostelun lähettämisen, sinulle esitetään samantyyppisiä kysymyksiä: yhteistyön laajuudesta, prosessista ja tuloksista sekä myös projektinhallinnasta.

    Lisätietoja asiakkaille, jotka haluavat jättää Clutch-arvostelun.

    Kuten näet, arvostelun jättäminen on hyvin yksinkertaista ja vie vain vähän aikaa. Clutch antaa sinulle myös paljon liikkumavaraa, kun on kyse:

    • Arvostelusi päivittäminen
      Voit aina päivittää arvostelusi, etenkin jos jokin ylimääräinen (ja merkittävä) osa projektista on saatu päätökseen tai jos yhteistyönne kehityskaari on kehittynyt ja muuttunut ajan myötä.
    • Hankkeen kustannusten pitäminen luottamuksellisina
      Sinulta kysytään hankkeen kustannuksia, jotta kumppanisi voi antaa tunnustusta yhteistyön yleisestä laajuudesta. Tämä voidaan kuitenkin ilmoittaa ”luottamuksellisena”, koska et ehkä halua paljastaa näitä yksityiskohtia.
    • Nimettömänä pysyminen
      Kun lähetät arvostelusi, voit halutessasi pitää nimesi ja/tai yrityksesi nimettömänä. Henkilöllisyytesi julkistaminen lisää kuitenkin arvostelusi uskottavuutta.

    Tämä kaikki kuulostaa hyvältä, eikö vain? Jos sinulla on kuitenkin tässä vaiheessa vielä epäilyksiä, löydät vastaukset kysymyksiisi täältä: https://help.clutch.co/en/knowledge/for-buyers (tai voit halutessasi keskustella Clutchin asiantuntijoiden kanssa – tämä vaihtoehto on myös käytettävissä alustalla) .

    Jätä arvostelu ja anna muidenkin arvostella työsi!

    Kehotamme sinua lämpimästi jakamaan henkilökohtaisia kokemuksiasi yhteistyöstä sellaisten toimittajien kanssa, joiden kanssa olet työskennellyt aiemmin tai joiden kanssa teet parhaillaan yhteistyötä – tämä auttaa kaikkia muitakin yrityksiä, jotka ovat valitsemassa teknologiakumppaneitaan. Ja… suosittelemme myös, että annat muidenkin arvioida omia palveluitasi!

    Kuten huomaat, on paljon etuja, kun olet osa tätä alustaa, eikä tämä ole pelkkä tyhjä toteamus – voit tutustua Future Processingiin Clutchissa nähdäksesi, miten kaikki rakentuu todellisessa esimerkissä.

    FUTURE PROCESSING ON CLUTCH

    Related posts:

    1. FinTalksin yhteenveto: After hours – Data – ajaa liiketoimintaasi vai tekee sinut hulluksi?
    2. Seitsemän yritystä, jotka mullistavat Fintech- ja Insuretech-maiseman
    3. Parhaat innovatiiviset sveitsiläiset yritykset, joita kannattaa seurata
    4. Parhaat ruotsalaiset start-up-yritykset, joita kannattaa seurata

    Viimeisimmät artikkelit

    • 4 TAPAA, JOILLA INTERNET ON MUUTTANUT KULUTTAJIEN OSTOKÄYTTÄYTYMISTÄ
    • Mitä pitäisi etsiä, kun valitaan lähilähetyskumppania?
    • Miten tekoälyyn investoiminen voi hyödyttää yritystäsi?
    • Hallintorakenne – miksi se on niin tärkeä projektinhallinnassa?
    • Ohjelmistokehitysmallien vertailu

    Arkistot

    • heinäkuu 2021
    • kesäkuu 2021
    • huhtikuu 2021
    • tammikuu 2021
    • helmikuu 2020
    • joulukuu 2019
    • heinäkuu 2019
    • kesäkuu 2019
    ©2022 Codens.fi | WordPress Theme by Superbthemes.com